Ενώ πολλές από τις αλλαγές στον κλάδο των ξενοδοχείων είναι εδώ για να μείνουν, οι ειδικοί προβλέπουν ορισμένες νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία για το 2022.
Η 80 Days παρουσιάζει σε μελέτη της, τις νέες τάσεις μάρκετινγκ ξενοδοχείων για φέτος. Στην μελέτη αναλύθηκαν βασικές πληροφορίες από δημοφιλείς πηγές τρίτων, όπως η Expedia και το TripAdvisor.
Ποιες είναι οι νέες τάσεις μάρκετινγκ στην φιλοξενία
Διαφημιστικές καμπάνιες ξενοδοχείων εστιασμένες σε βίντεο
Το 82% του συνόλου των καταναλωτικών διαδικτύου, θα είναι εστιασμένο σε βίντεο το 2022.
Μικρότεροι χρόνοι κράτησης
Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν και φέτος να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σε όλο και πιο μικρότερους χρόνους, συχνά επιλέγοντας απευθείας κράτηση.
Προστασία δεδομένων
Περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές απαιτούν προστασία της ιδιωτικής ζωής όταν πρόκειται για τη συλλογή και την κοινή χρήση των προσωπικών τους δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ ή διαφήμισης.
Δεδομένα για ανάπτυξη σε συγκεκριμένες καμπάνιες μάρκετινγκ
Παρακολουθώντας τη δραστηριότητα IP και τη δραστηριότητα ιστότοπου για μεμονωμένους επισκέπτες, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορούν να δημιουργήσουν υπερ-εξατομικευμένη διαφήμιση για το κοινό στόχο τους.
Οικοδόμηση της «ψηφιακής επωνυμίας»
Μάρκετινγκ φιλικό προς τα κινητά είναι το κλειδί για τους ξενοδόχους που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Μέχρι το 2023, ο αριθμός των ανθρώπων στις ΗΠΑ που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητής συσκευής αναμένεται να ξεπεράσει το 90%.
Κράτηση με εικονικές εμπειρίες
Πολλοί επισκέπτες ενδιαφέρονται να γνωρίσουν οπτικά το ξενοδοχείο τους και τη γύρω περιοχή πριν κάνουν κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο.
Η προβολή μιας εικονικής περιήγησης στον ιστότοπο θα μπορούσε να βοηθήσει στη προσέλκυση περισσοτέρων ατομικών ταξιδιών καθώς και ομαδικών πελατών.